Promocje
Umywalka SOPHIA Wolnostojąca Konglomerat  Swiss-Liniger
Umywalka SOPHIA Wolnostojąca Konglomerat Swiss-Liniger
1 249,00 zł 1 179,00 zł
szt.
Drzwi Prysznicowe Przesuwne Liniger D19
Drzwi Prysznicowe Przesuwne Liniger D19
1 199,00 zł 999,00 zł
szt.
 BATERIA UMYWALKOWA WYSOKA LOFT WHITE WG238
BATERIA UMYWALKOWA WYSOKA LOFT WHITE WG238
539,00 zł 519,00 zł
szt.
Kabina Uchylna Swiss-Liniger DV6000 8mm !!
Kabina Uchylna Swiss-Liniger DV6000 8mm !!
1 399,00 zł 1 299,00 zł
szt.
Wanna Wolnostojąca 603 Liniger Cadence 180x80
Wanna Wolnostojąca 603 Liniger Cadence 180x80
3 599,00 zł 3 499,00 zł
szt.
Produkt dnia
Umywalka SOPHIA Wolnostojąca Konglomerat  Swiss-Liniger
Umywalka SOPHIA Wolnostojąca Konglomerat Swiss-Liniger
1 249,00 zł 1 179,00 zł
szt.
Umywalka LNG17 Nablatowa Liniger  80cm
Umywalka LNG17 Nablatowa Liniger 80cm
799,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Zwracany towar powinien być oddany w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania wraz z oryginalnym opakowaniem, z dołączonym dowodem zakupu. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu niezgodności towaru z umową. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane. Koszty związane ze zwrotem lub wymianą ponosi kupujący.

 

Prosimy o przesłanie zwracanego towaru na adres:

Domarket - dział zwrotów
Trakt Brzeski 35
05-077 Warszawa (Wesoła)

Prosimy o przesłanie reklamowanego towaru na adres:

Domarket - dział reklamacji
Trakt Brzeski 35
05-077 Warszawa (Wesoła)

 

Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Po dokonaniu zwrotu przelewamy należną kwotę na podane konto.

 

Uszkodzenie przesyłki
Sprawdź dokładnie przy odbiorze swoją przesyłkę. Jeżeli stwierdzisz uszkodzenie mechaniczne towaru bądź braki towarowe, spisz protokół szkodowy z doręczycielem/z kurierem oraz skontaktuj się telefonicznie z obługą sklepu (pomożemy wyjaśnić i rozwiązać problemową sytuację). Spisany protokół prześlij na adres: domarket@domarket.pl

 

Jeżeli nastąpiła awaria Twojego produktu lub stwierdziłeś w nim uszkodzenia fabryczne, zgłoś nam problem pod adresem domarket@domarket.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl