

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Zwracany towar powinien być oddany w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania wraz z oryginalnym opakowaniem, z dołączonym dowodem zakupu. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu niezgodności towaru z umową. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane. Koszty związane ze zwrotem lub wymianą ponosi kupujący.
Zakup produktów jak i odbiór zarezerwowanych towarów (w ramach rezerwacji złożonej przez stronę/telefonicznie/mailowo) w punktach stacjonarnych nie jest objęte prawem do zwrotu w ciągu 14 dni.
UWAGA: Nie ma możliwości zwrotu przedmiotów wchodzących w skład zestawu. Klient ma prawo zwrotu ale należy odesłać cały komplet. Dotyczy zakupu:
- Stelaż+misa wc+opcjonalnie przycisk
- Stelaże+misa wc+ bidet+opcjonalnie przycisk
- Misa wc+bidet
- Zestaw podtynkowy prysznicowy - ramię, przyłącze, słuchawka, wąż, bateria, deszczownica
Nie będą przyjmowane do zwrotu niekompletne części składowe zestawów. Ewentualny zwrot nadesłanego przedmiotu do naszego magazynu będzie wysyłana do klienta na jego koszt.
Prosimy o przesłanie zwracanego towaru na adres:
Domarket - dział zwrotów
Wschodnia 9
99-300 Kutno
Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Po dokonaniu zwrotu przelewamy należną kwotę na podane konto.
Prosimy o przesłanie reklamowanego towaru na adres:
Domarket - dział reklamacji
Wschodnia 9
99-300 Kutno
*Gwarancja dla klientów biznesowych (firm) trwa 12mc.
Uszkodzenie przesyłki
UWAGA na uszkodzenia powstałe w transporcie, należy tego samego dnia którego nastąpiło doręczenie przesyłki, złożyć reklamację w firmie kurierskiej. Pozyskany protokół szkody wraz ze zdjęciami produktu i opakowania produktu, należy przesłać drogą mailową na adres reklamacje@domarket.pl
ABY UNIKNĄĆ PRZYKRYCH SYTUACJI I ODMOWY PRZYJĘCIA REKLAMACJI PAMIĘTAJ:
- Sprawdź dokładnie przy odbiorze swoją przesyłkę.
- Jeśli stwierdzisz wyraźne uszkodzenie przesyłki, możesz odmówić jej przyjęcia. Zgłoś telefonicznie że przesyłka była wyraźnie uszkodzona. My po zwrocie sporządzimy protokół i wyślemy nowy produkt wolny od wad (wyjątek stanowi przesyłka za pobraniem)
- Jeśli kurier odmawia możliwości sprawdzenia produktu, zadzwoń na infolinię firmy przewozowej.
- Jeżeli stwierdzisz uszkodzenie mechaniczne towaru bądź braki towarowe, spisz protokół szkodowy z doręczycielem/z kurierem oraz skontaktuj się telefonicznie z obsługą sklepu (pomożemy wyjaśnić i rozwiązać problemową sytuację;

