Promocje
Wanna Wolnostojąca 603 Liniger Cadence 180x80
Wanna Wolnostojąca 603 Liniger Cadence 180x80
3 599,00 zł 3 499,00 zł
szt.
VIEGA SIMPLEX SYFON AUTOMATYCZNY CHROM DO WANNY - 495121
VIEGA SIMPLEX SYFON AUTOMATYCZNY CHROM DO WANNY - 495121
119,00 zł 69,00 zł
szt.
Kabina Prysznicowa Przesuwna 120x90
Kabina Prysznicowa Przesuwna 120x90
1 600,00 zł 1 350,00 zł
szt.
KLUDI TASSO - ZESTAW ODPŁYWOWY KOMPLET 50 - 2105205-00
KLUDI TASSO - ZESTAW ODPŁYWOWY KOMPLET 50 - 2105205-00
57,00 zł 39,99 zł
szt.
Kabina Prysznicowa Przesuwna 120x80
Kabina Prysznicowa Przesuwna 120x80
1 600,00 zł 1 350,00 zł
szt.
RAWIPLAST SYFON DO BRODZIKA CHROM FI 90 MM - A407CH50
RAWIPLAST SYFON DO BRODZIKA CHROM FI 90 MM - A407CH50
76,99 zł 29,99 zł
szt.
Drzwi Przesuwne D19
Drzwi Przesuwne D19
1 246,96 zł 1 039,00 zł
szt.
Kabina Uchylna Swiss-Liniger DV6000 8mm !!
Kabina Uchylna Swiss-Liniger DV6000 8mm !!
1 454,96 zł 1 299,00 zł
szt.
Produkt dnia
Umywalka LNG17 Nablatowa Liniger  80cm
Umywalka LNG17 Nablatowa Liniger 80cm
830,00 zł
szt.
Kabina Prysznicowa Przesuwna 120x80
Kabina Prysznicowa Przesuwna 120x80
1 600,00 zł 1 350,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Zwracany towar powinien być oddany w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania wraz z oryginalnym opakowaniem, z dołączonym dowodem zakupu. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu niezgodności towaru z umową. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane. Koszty związane ze zwrotem lub wymianą ponosi kupujący.

 

Prosimy o przesłanie zwracanego towaru na adres:

Domarket - dział zwrotów
Trakt Brzeski 35
05-077 Warszawa (Wesoła)

Prosimy o przesłanie reklamowanego towaru na adres:

Domarket - dział reklamacji
Trakt Brzeski 35
05-077 Warszawa (Wesoła)

 

Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Po dokonaniu zwrotu przelewamy należną kwotę na podane konto.

 

Uszkodzenie przesyłki
Sprawdź dokładnie przy odbiorze swoją przesyłkę. Jeżeli stwierdzisz uszkodzenie mechaniczne towaru bądź braki towarowe, spisz protokół szkodowy z doręczycielem/z kurierem oraz skontaktuj się telefonicznie z obługą sklepu (pomożemy wyjaśnić i rozwiązać problemową sytuację). Spisany protokół prześlij na adres: domarket@domarket.pl

 

Jeżeli nastąpiła awaria Twojego produktu lub stwierdziłeś w nim uszkodzenia fabryczne, zgłoś nam problem pod adresem domarket@domarket.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl