Wszystko Do Twojej Łazienki. Kabiny Prysznicowe, Ścianki Walk In, Ceramika Sanitarna, Miski Rimless WC, Drzwi Prysznicowe, Umywalki Wolnostojące z Lanego Marmuru, Armatura Swiss Liniger, Zadaszenia Szklane
Zwroty i reklamacje

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Zwracany towar powinien być oddany w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania wraz z oryginalnym opakowaniem, z dołączonym dowodem zakupu. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu niezgodności towaru z umową. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane. Koszty związane ze zwrotem lub wymianą ponosi kupujący.

Prosimy o przesłanie towaru na adres: ul. Ruskowy Bród 8, 03-289 Warszawa

Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Po dokonaniu zwrotu przelewamy należną kwotę na podane konto.

 

Uszkodzenie przesyłki
Sprawdź dokładnie przy odbiorze swoją przesyłkę. Jeżeli stwierdzisz uszkodzenie mechaniczne towaru bądź braki towarowe, spisz protokół szkodowy z doręczycielem/z kurierem oraz skontaktuj się telefonicznie z obługą sklepu (pomożemy wyjaśnić i rozwiązać problemową sytuację). Spisany protokół prześlij na adres: domarket@domarket.pl

 

Jeżeli nastąpiła awaria Twojego produktu lub stwierdziłeś w nim uszkodzenia fabryczne, zgłoś nam problem pod adresem domarket@domarket.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl