Zwroty i Reklamacje

ZWROTY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Zwracany towar powinien być oddany w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania wraz z oryginalnym opakowaniem, z dołączonym dowodem zakupu. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu niezgodności towaru z umową. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane. Koszty związane ze zwrotem lub wymianą ponosi kupujący.

Zakup produktów jak i odbiór zarezerwowanych towarów (w ramach rezerwacji złożonej przez stronę/telefonicznie/mailowo) w punktach stacjonarnych nie jest objęte prawem do zwrotu w ciągu 14 dni.

Zwrotom nie podlegają przedmioty, które zostały wyprodukowane/zmodyfikowane na indywidualne zamówienie klienta. Np. Umywalka z opcją wykonania otworów, drzwi/kabina na wymiar niestandardowy.

Zwrotom nie podlegają przedmioty zmodyfikowane przez klienta, np. poprzez zmianę koloru, przycięcie itp

UWAGA: Nie ma możliwości zwrotu przedmiotów wchodzących w skład zestawu. Klient ma prawo zwrotu ale  należy odesłać cały komplet. Dotyczy zakupu:

  • Stelaż+misa wc+opcjonalnie przycisk
  • Stelaże+misa wc+ bidet+opcjonalnie przycisk
  • Misa wc+bidet
  • Zestaw podtynkowy prysznicowy - ramię, przyłącze, słuchawka, wąż, bateria, deszczownica

 Nie będą przyjmowane do zwrotu niekompletne części składowe zestawów. Ewentualny zwrot nadesłanego przedmiotu do naszego magazynu będzie wysyłana do klienta na jego koszt.

 

Prosimy o przesłanie zwracanego towaru na adres:

Domarket - dział zwrotów
Wschodnia 9
99-300 Kutno

Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (kliknij aby pobrać). Po dokonaniu zwrotu przelewamy należną kwotę na podane konto.

 

REKLAMACJA W OKRESIE GWARANCJI

Wady powstałe w czasie użytkowania przedmiotów, nie spowodowane uszkodzeniem mechanicznym powstałe w okresie przysługującej gwarancji, należy złożyć w formie mailowej na adres:

reklamacje@domarket.pl

Przesłana reklamacja powinna zawierać:

  • Potwierdzenie dokonanego zakupu w sklepie Domarket
  • Opis wady/usterki której dotyczy zgłoszenie
  • Wyraźne zdjęcia/filmik które obrazują zaistniały problem

*Gwarancja dla klientów biznesowych (firm) trwa 12mc.

Reklamacje złożone w innej formie, nie zawierające powyższych informacji, bądź niekompletne nie będą rozpatrywane.

 

USZKODZENIE PRZESYŁKI W TRANSPORCIE

 

UWAGA na uszkodzenia powstałe w transporcie, należy tego samego dnia którego nastąpiło doręczenie przesyłki, złożyć reklamację w firmie kurierskiej. Pozyskany protokół szkody wraz ze zdjęciami produktu i opakowania produktu, należy przesłać drogą mailową na adres reklamacje@domarket.pl

ABY UNIKNĄĆ PRZYKRYCH SYTUACJI I ODMOWY PRZYJĘCIA REKLAMACJI PAMIĘTAJ:

  • Sprawdź dokładnie przy odbiorze swoją przesyłkę.
  • Jeśli stwierdzisz wyraźne uszkodzenie przesyłki, możesz odmówić jej przyjęcia. Zgłoś telefonicznie że przesyłka była wyraźnie uszkodzona. My po zwrocie sporządzimy protokół i wyślemy nowy produkt wolny od wad (wyjątek stanowi przesyłka za pobraniem)
  • Jeśli kurier odmawia możliwości sprawdzenia produktu, zadzwoń na infolinię firmy przewozowej.
  • Jeżeli stwierdzisz uszkodzenie mechaniczne towaru bądź braki towarowe, spisz protokół szkodowy z doręczycielem/z kurierem oraz skontaktuj się telefonicznie z obsługą sklepu (pomożemy wyjaśnić i rozwiązać problemową sytuację;

 

 ZAMÓWIENIE NIEKOMPLETNE - BRAKI W ZAMÓWIENIU

Podczas przyjmowania dostawy należy sprawdzić czy zamówienie jest kompletne, pod kątem ilości produktów z zamówienia. W przypadku stwierdzenia braku w dostawie, należy niezwłocznie skontaktować się z infolinią.

Produkty składające się z kilku elementów w osobnych kartonach, należy sprawdzić pod względem kompletności (np. Uszczelki, wsporniki, kołki, śruby, maskownice, listwy ścienne) przy użyciu instrukcji montażu. Jeśli mają Państwo problem z samodzielną weryfikacją, prosimy o kontakt z infolinią lub zapytanie mailowe. Dotyczy to w szczególności drzwi oraz kabin łazienkowych.

Zgłoszenia odnośnie brakujących elementów montażowych należy zgłosić max. do 2mc po otrzymaniu przesyłki. Po upływie tego czasu brakujące elementy będą udostępnione jedynie odpłatnie.

Podstawa prawna:

ustawa z dnia z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: 888 139 555

Email: domarket@domarket.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl